marți, 18 decembrie 2012

Sa gatim cu DRY COOKER!



Sa gatim sanatos si rapid cu DRY COOKER!


      In sfarsit a ajuns...tocmai in pragul sarbatorilor de iarna a ajuns si tigaia ''minune'' Dry cooker, la cata reclama i se face pe mai toate posturile de televiziune am incercat-o si eu. Nu e rea, nu mai dam bani pe ulei,  si bineinteles alimentele sunt mai sarace in calorii datorita prepararii in sucul lor propriu. Si nu in ultimul rand, se curata foarte usor! Eu am inceput cu cateva ceva si am ''testat-o'' astazi.  Am facut niste cornulete cu branza sarata, si niste paste cu sos (retetele sunt postate deja). Am fost multimita pot sa spun, intra-devar mancarea are un gust bun, si se prepara destul de repede, isi merita banii.











3 comentarii:

  1. Buna ziua,
    O singura intrebare: va place mancarea gatita in MONOXID DE CARBON (gaz foarte TOXIC !) In toate aceste tigai (cu gauri pe flacara) este doar monoxid de carbon de la gazele arse ! O moarte lenta ... !!??

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Am mai citit si revin cu cometariul:

    In toate aceste tigai (cu gauri pe flacara) este doar bioxid de carbon si apa de la gazele arse ! O moarte lenta, dar sigura ... !!??

    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere